Ebury en Crédito Agrícola bundelen hun krachten om het wereldwijde transactiebankieren voor bedrijven en kmo’s te transformeren

LONDEN--()--Crédito Agrícola en Ebury hebben een partnerschap ondertekend waarmee de zakelijke klanten van de bank volledig online valuta kunnen wisselen en grensoverschrijdende transacties kunnen uitvoeren.

Het partnerschap maakt deel uit van de groei- en evolutiestrategie van de CA-groep, die tot doel heeft continu meer hoogwaardige digitale diensten aan zakelijke klanten aan te bieden.

De zakelijke klanten van de Portugese bank die toegang hebben tot de diensten van Ebury, kunnen tegen meer concurrerende tarieven in meer dan 130 valuta’s handelen. Dit aanbod is gericht op de grote verscheidenheid aan bedrijven die internationale bedrijfsactiviteiten verrichten of kunnen uitvoeren met betrekking tot de import en export van goederen.

“Dit partnerschap past in de innovatiestrategie van CA Group en biedt haar klanten een service die bedrijven helpt de risico’s als gevolg van internationale handel te beperken”, aldus Licínio Pina, President van de CA Group.

Temple Bar Advisory
Alex Child-Villiers / William Barker