Denodo zet een uitzonderlijk groeitraject voort, blijkend uit een sterk eindejaarsmomentum

Aanbieder van datavirtualisatie erkend door klanten en beĆÆnvloeders voor het leveren van superieure bedrijfswaarde via zijn moderne integratiebenadering

PALO ALTO, Californiƫ--()--Denodo, de leider op het gebied van datavirtualisatie, heeft vandaag aangekondigd dat zijn indrukwekkende wereldwijde groei zich in 2019 voortzette, zoals blijkt uit een stijging van 50 procent van de jaar-op-jaar omzet. De acquisitie van nieuwe klanten, geholpen door Amazon, Azure en Google Marketplaces, speelde een sleutelrol, aangezien het abonnement en de uitbreiding onder bestaande wereldwijde klanten hebben bijgedragen tot de stijging van 52 procent in het voorgaande jaar. Interesse in het bekroonde Denodo Platform werd wereldwijd uitgebreid, waarbij klanten van over de hele wereld rekening hielden met de winstgevendheid van Denodo. Met name de omzet uit de APAC-regio groeide met 275 procent en maakt nu meer dan 10 procent uit van de totale omzet van het bedrijf.

Chris McCoin or Richard Smith
McCoin & Smith Communications Inc.
508-429-5988 (Chris) or 978-433-3304 (Rick)
chris@mccoinsmith.com or rick@mccoinsmith.com

Chris McCoin or Richard Smith
McCoin & Smith Communications Inc.
508-429-5988 (Chris) or 978-433-3304 (Rick)
chris@mccoinsmith.com or rick@mccoinsmith.com