USERTESTING FORTSETTER SITT OPPDRAG OM Å GI MENNESKELIG INNSIKT TIL EUROPEISKE BEDRIFTER MED SIN OVERTAKELSE AV TESTON

Akselerer vekst med lokaliserte kundetilbakemeldinger på norsk, svensk og tysk.

SAN FRANCISCO, California--()--UserTesting, den ledende leverandøren av kvalitativ brukertesting og kundeinnsikt, annonserte i dag overtakelsen av Teston, en europeisk leverandør av flerspråklig testing for raske kundetilbakemeldinger. Overtakelsen fremhever UserTesting sin forpliktelse overfor sine europeiske kunder, samt selskapets øvrige kunder rundt omkring i verden som ønsker innsikter i lokale språk, levert enkelt og komfortabelt hjemmefra eller fra kontoret.

Innsamling av kundenes tilbakemeldinger er vesentlig for bedrifter av alle størrelser, uansett hvor de er i verden. Teston bygget platformen sin fra grunnen av med fokus på støtte for flere språk. Med anskaffelsen av Teston, øker UserTesting tilgangen europeiske bedrifter har på brukerinnsikt på eget språk.

Gjennom å kombinere Testons erfaringer og styrker med lokale markeder med UserTestings industriledende teknologi kan vi hjelpe flere bedrifter, store som små, med å samle innsikt fra ulike målgrupper. Slik kan bedriftene ta bedre og raskere avgjørelser.

I 2019 utvidet UserTesting sin virksomhet til Storbritannia – åpnet europeisk hovedkontor i Edinburgh i Skottland, og vokste 300% ved årsskiftet for å imøtekomme etterspørselen fra europeiske bedrifter. UserTesting forstår innvirkningen som kunde-empati har på avgjørelsesprosesser, og forplikter seg til å hjelpe flere bedrifter, i flere land, til å få tilgang til kundenes perspektiv, slik at de enkelt kan skape gode kundeopplevelser.

Det burde være enkelt å samle tilbakemeldinger fra kunder; Teston har laget et brukervennlig produkt og har sterk kompetanse på lokalisering. Dette gir enorm verdi til alt fra voksende oppstartsbedrifter til multinasjonale organisasjoner som ønsker å dra nytte av rask tilgang til brukerinnsikt for å kunne innovere raskere.

“Teston passer godt inn i vår produktportefølje og forsterker vår evne til å gi kundene våre raskest mulig tilgang til menneskelige perspektiver, på et globalt nivå”, uttalte Andy MacMillan, administrerende direktør hos UserTesting. “De har bygget en håndbok for lokalisering som gir oss evnen til å betjene kundene våre som ønsker tilbakemeldinger på europeiske språk”.

Om UserTesting

UserTesting tilbyr løsninger som lar enhver organisasjon levere best mulig kundeopplevelser, driftet av menneskelig innsikt. Med UserTestings Human Insight Platform, kan bedrifter på tvers av alle bransjer foreta nøyaktige og tidsriktige avgjørelser som setter kunden først, på alle nivåer av organisasjonen. Med UserTesting kan produktteam, markedsførere, og spesialister på kundeopplevelse og brukergrensesnitt, med selvtillit skape den rette opplevelsen for alle målgrupper, noe som fører til økt brand-lojalitet og avkastning. UserTesting har mer enn 1 500 abonnerende kunder, inkludert mer enn halvparten av verdens ledende varemerker, og har per dags dato levert menneskelig innsikt til over 35 000 selskaper. UserTesting støttes av Accel, Greenspring og OpenView, og har hovedkvarter i San Francisco, California. For å lære mer, vennligst besøk www.usertesting.com.

Mediekontakt:
Chris Halcon