NTHU-onderzoekers ontwikkelen AI-app voor het genereren van pakkende advertenties

A research team led by Wu Shan-hung (left) and Liu Yi-wen of NTHU has developed an AI App for generating catchy ads. (Photo: National Tsing Hua University)

HSINCHU, Taiwan--()--Een NTHU interdisciplinair onderzoeksteam onder leiding van universitair hoofddocent Wu Shan-hung van de afdeling computerwetenschappen, universitair hoofddocent Liu Yi-wen van de afdeling elektrotechniek, en voorzitter professor Chang Cheng-shang van het Institute of Communications Engineering heeft onlangs een geautomatiseerd systeem ontwikkeld voor de productie van digitale advertenties. Op basis van de door de gebruiker verstrekte informatie genereert het systeem een verscheidenheid aan afbeeldingen en muziek, die kunnen worden verfijnd om het eindproduct te creƫren, waardoor de tijd en kosten voor het maken van een advertentie aanzienlijk worden verminderd.

Holly Hsueh
(886)3-5162006