Pacific Scientific Energetic Materials Company tekent MOU met Space Information Laboratories om plug-and-play Autonomous Flight Safety System (AFSS) te bieden

HOLLISTER, Californië--()--Pacific Scientific Energetic Materials Company (California), LLC. (PacSci EMC) kondigde vandaag de uitvoering aan van een Memorandum of Understanding met Space Information Laboratories (SIL) om plug-and-play Autonomous Flight Termination Systems (AFTS) te bieden voor lanceervoertuigen, raketten, hypersonische voertuigen, terugkeervoertuigen, aanvalswapens en onbemande voertuigen PACSCI EMC Safe and Arm hoogspanningselektronica zal worden geïntegreerd met het SIL Vehicle Based Independent Tracking System (VBITS) AFTU met interne GPS L1 / L2-ontvangers, IMU, samen in een Consolidated Avionics®-eenheid met verminderde Space, Weight and Power (SWAP) vereisten. Kenmerken zijn onder meer open, modulaire, stapelbare en herconfigureerbare (OMSR) avionica.

Pacific Scientific Energetic Material Company
Director, Business Development