Moody's Analytics wint RegTech Innovation Award bij FinTech Breakthrough Awards

LONDEN--()--Moody’s Analytics, een wereldwijde leverancier van financiële intelligentie, heeft de RegTech Innovation Award gewonnen tijdens de FinTech Breakthrough Awards 2020. We hebben deze prijs verdiend voor onze software-as-a-service (SaaS) regelgevende technologieoplossingen. Vorig jaar wonnen we de prijs voor Best Wealth Management Product.

Verschillende aanbiedingen droegen bij aan de overwinning van dit jaar, te beginnen met Banking Cloud, een suite van cloud-native SaaS-oplossingen om banken te helpen bij het voldoen aan wettelijke vereisten en tegelijkertijd de noodzaak van on-premises software-implementatie en -onderhoud weg te nemen. Banking Cloud Credit Risk, gelanceerd in juli 2019, biedt meer flexibiliteit en snellere doorlooptijden voor berekeningen van kredietrisico's en regelgevingsrapporten. Klanten gebruiken het ook om de potentiële effecten van toekomstige regelgeving te evalueren en betere, snellere beslissingen te bevorderen.