One Camelback brengt een nieuwe golf van elegant leven naar Uptown Phoenix

Iconisch monument op SE Corner of Central Ave. en Camelback Rd. om te transformeren naar een upscale Live-Play-gemeenschap met verfijnde residentiële en first-to-market retailers

PHOENIX--()--Men kan zich voorstellen. Die filosofie is de drijvende kracht achter het ervaren leiderschapsteam dat verantwoordelijk is voor de introductie van One Camelback, een innovatieve live-playgemeenschap die vorm krijgt op het heetste kruispunt in Greater Phoenix, volgens vastgoed- en groeideskundigen van Urban Land Institute.

“Arizona heeft nog nooit zoiets gezien als One Camelback – we verwachten dat deze gewaagde ontwikkeling een nieuwe maatstaf zal vormen voor stedelijk elegant wonen in het zuidwesten”, zegt Dale Phillips, president en oprichter van Stellar Residential, het managementbedrijf voor One Camelback. “Als een van de meest ambitieuze bouwtransformaties die ooit in Phoenix zijn ondernomen, zal deze boetiek, klasse A-ontwikkeling een levendig gebruik van woonruimte opleveren, met torenhoge en dramatische kamerhoge uitzichten op Centraal Phoenix, moderne en functionele plattegronden, luxe voorzieningen en eersteklas services – alles onder één dak van 11 verdiepingen, terwijl het esthetisch meer glamour en elegantie toevoegt aan de skyline van Phoenix. ”

Angela Menninger, angela@dualitypr.com or 602-373-8212 (m)

Angela Menninger, angela@dualitypr.com or 602-373-8212 (m)