Raftr gaat gratis communicatieplatform aanbieden aan hogescholen en universiteiten

In het kader van de COVID-19-zorgen streven de hogere onderwijsinstellingen naar een snelle en betrouwbare tweerichtingscommunicatie online

SAN FRANCISCO--()--Het in Silicon Valley gevestigde bedrijf voor geavanceerde technologie, Raftr, kondigde vandaag aan dat het zijn berichten- en kennisplatform tot 1 juli 2020 gratis zal aanbieden aan hogescholen en universiteiten, waarvan vele met disruptie en ontwrichting worden geconfronteerd als een resultaat van zorgen over COVID-19. Het netwerk van elke instelling is volledig privé, beperkt tot de leden van die gemeenschap.

De app maakt onmiddellijke en directe communicatie tussen universiteitsadministraties en hun studenten mogelijk in een mobile-first platform, waardoor instant direct messaging naar de mobiele apparaten van studenten mogelijk wordt.

Mandy Seaman
University Partnerships