Thales, Telstra, Microsoft en Arduino bieden schaalbaar vertrouwen voor eenvoudig te implementeren IoT-toepassingen

• Thales, Telstra, Microsoft en Arduino hebben de GSMA IoT SAFE-oplossing geïmplementeerd om de marktfragmentatie van IoT-apparaten aan te pakken en robuuste en effectieve IoT-beveiliging op schaal mogelijk te maken.
  • Mobiele operators, IoT-serviceproviders en apparaatfabrikanten zullen profiteren van een one-stop-shop-oplossing die de implementatie van verbonden en veilige IoT-apparaten drastisch vereenvoudigt.
  • De oplossing zorgt voor end-to-end, chip-to-cloud-beveiliging voor IoT-producten en -diensten, waarbij de integriteit en vertrouwelijkheid van gegevens worden gegarandeerd, volgens de GSMA IoT Safe Security Guidelines.

PARIS LA DEFENSE--()--Thales en Telstra, het toonaangevende telecommunicatiebedrijf in Australië, werken samen met Microsoft en Arduino om de weg vrij te maken voor schaalbare beveiliging voor verbonden IoT-apparaten, door een oplossing te implementeren die vertrouwde en veilige end-to-end communicatie mogelijk maakt tussen apparaat en cloud.

PRESS CONTACT
Thales, Media Relations