DextraData genoemd in Gartner Report in zijn marktperspectief voor financieel IT-beheer

ESSEN, Duitsland--()--DextraData, een toonaangevende leverancier van Business Application Solutions, heeft vandaag aangekondigd dat het door Gartner, Inc. in een rapport uit 2020 is genoemd als nieuwkomer in een IT Financial Management Market Perspective. Een gratis exemplaar van het Gartner-rapport "Bouw een gericht ITFM-kostenmodel en gebruik een eenvoudige toewijzingsbenadering om snelle waarde te leveren" * is nu te lezen op de ITFM-onderwerpspagina van de Duitse digitaliseringsdeskundigen.

"We beschouwen ons citaat in het ITFM-marktperspectief van Gartner als een bevestiging van ons doel om IT in de stoel van waardecreatie te plaatsen", zegt Marco Wehler, Practice Manager van DextraData. Gartner-analisten voorspellen ook in het rapport dat "tegen 2024 70% van alle CIO's een speciaal ITFM-systeem of -tool zal hebben om de totale IT-uitgaven te verduidelijken en te analyseren."

DextraData Press Contact
Bjoern Seum