Pacific Drilling maakt resultaten voor het vierde kwartaal en het volledige jaar 2019 bekend

• Pacific Sharav heeft een nieuw contract met twee putten van Murphy in Mexico gegund
  • Omzetefficiëntie van 99,3% voor het vierde kwartaal en 97,4% voor het volledige jaar 2019

LUXEMBURG--()--Pacific Drilling S.A. (NYSE: PACD) (‘Pacific Drilling’ of de ‘Company’) heeft vandaag de resultaten voor het vierde kwartaal en het volledige jaar voor 2019 gerapporteerd.

Bernie Wolford, CEO van Pacific Drilling: “In het vierde kwartaal keerde Pacific Khamsin terug naar de activiteiten toen we een nieuw contract begonnen met Equinor in de Amerikaanse Golf van Mexico. We zijn ook begonnen Pacific Bora te mobiliseren naar Oman, waar het tijdens zijn contract met Eni de allereerste diepwaterbron van dat land boort. We hebben dit positieve momentum begin 2020 voortgezet, omdat we profiteren van de toenemende vraag naar onze premium diepwaterplatforms. Onze reputatie voor operationele uitmuntendheid en klantenservice resulteerde in een nieuwe relatie met Murphy Oil Corporation voor Pacific Sharav in Mexico.”

Investor Contact:
James Harris