Noodle.ai kondigt twee Enterprise AI®-toepassingssuites en de nieuwste ronde van strategische financiering aan

SAN FRANCISCO--()--Noodle.ai, de toonaangevende leverancier van Enterprise AI®-applicaties, kondigt twee vlaggenschip Enterprise AI-applicatiesuites aan die samenvallen met Pi Day (14 maart 2020), het vierjarig jubileum van het bedrijf. Bovendien onthulde Noodle.ai een nieuwe strategische financieringsronde die het totale opgehaalde kapitaal op $ 72 miljoen bracht.

Noodle.ai onthult Vulcan (Manufacturing AI-suite) en Athena (Supply Chain AI-suite) om economisch en ecologisch afval te verminderen. Vulcan en Athena zijn toonaangevende AI-toepassingssuites die zakelijke klanten helpen hun productie- en supply chain-processen te optimaliseren.

“Onze toepassingssuites Vulcan en Athena zijn een diepgaande technologische doorbraak om een ​​wereld zonder verspilling te creëren. De leeralgoritmen, petaflop computing en enorme datasets die Noodle.ai-applicaties aandrijven, maken een enorme sprong voorwaarts in productie- en supply chains. AI overtreft veruit ERP- en MES-systemen om nauwkeurige bewerkingen uit te voeren. Het wordt de facto technologie om complexe, waardevolle beslissingen te nemen in de onderneming. ” Stephen Pratt, CEO, Noodle.ai

Leslie Poston, Director
Noodle.ai