De Force Add-on van Shift Technology voor ClaimCenter nu beschikbaar in Guidewire Marketplace

Real-time analyse om Europese verzekeraars te helpen bij het bestrijden van naar schatting 13 miljard euro aan jaarlijkse fraudeverliezen in de sector

PARIS & BOSTON & SAN MATEO, Californië--()--Shift Technology, een leverancier van AI-native fraudedetectie en claimautomatiseringsoplossingen voor de wereldwijde verzekeringssector, en Guidewire Software, Inc. (NYSE: GWRE), leverancier van het brancheplatform waarop algemene verzekeraars vertrouwen, heeft vandaag aangekondigd dat Shift’s Force add-on, gemaakt met behulp van de Guidewire DevConnect ontwikkelaaromgeving, nu beschikbaar is in de Guidewire Marketplace. Shift’s Ready for Guidewire-add-on biedt Guidewire-klanten op ClaimCenter een naadloze integratie tussen Shift’s Force-fraudeopsporingsoplossing en ClaimCenter, waardoor de claimgegevens efficiënt tussen de twee oplossingen kunnen worden overgedragen en realtime fraudedetectie mogelijk wordt gemaakt.

Melissa Cobb
Senior Public Relations Manager