InterCloud breidt zijn cloud connectivity backbone uit naar Multi-100G door gebruik te maken van het pan-Europese glasvezelnetwerk van euNetworks

PARIJS--()--InterCloud, de leider in volledig beheerde, door software gedefinieerde cloud interconnect-diensten, heeft vandaag een nieuwe investering aangekondigd om de premium en veilige hybride en multi-cloud applicatietransportdiensten van InterCloud in Europa te versterken. De strategie voor netwerkuitbreiding is gericht op het bieden van de snelste time-to-market en uitstekende connectiviteitsdiensten aan haar klanten.

InterCloud en euNetworks, een West-Europees bandbreedte-infrastructuurbedrijf, hebben een pan-Europese overeenkomst getekend voor bandbreedte-infrastructuurdiensten. Deze overeenkomst voorziet InterCloud van een multi-100 Gbps kernbackbone-capaciteit in heel Europa en activeert connectiviteit met meer dan 420 datacenters, waardoor de implementatie van last-mile-toegang tot de sites van de klant van InterCloud wordt versneld en vereenvoudigd.

Anissa Sersoub
CMO | InterCloud | Interconnect. Smarter.
anissa.sersoub@intercloud.com | +33 (0)7 88 25 55 32
Blog | LinkedIn | Twitter

Hannah Britt | Senior Director, Marketing & IR | eu Networks
15 Worship Street | London EC2A 2DT
hannah.britt@eunetworks.com email
+44 7717 896 446 mobile

Anissa Sersoub
CMO | InterCloud | Interconnect. Smarter.
anissa.sersoub@intercloud.com | +33 (0)7 88 25 55 32
Blog | LinkedIn | Twitter