Patient Safety Movement Foundation benoemt nieuwe voorzitter; kondigt aan dat er nul voorkombare patiëntendoden tegen 2030 zullen zijn

Met meer dan 366.353 levens die tot nu toe zijn gered, neemt Michael A.E. Ramsay, MD, FRCA het roer over van wereldwijde non-profitorganisaties die erop zijn gericht vermijdbare ziekenhuisdoden te elimineren

Loading media player...

IRVINE, Californië--()--Patient Safety Movement Foundation (PSMF) – een wereldwijde non-profitorganisatie die zich inzet voor het verenigen van degenen die betrokken zijn bij het ecosysteem van de gezondheidszorg, het identificeren van uitdagingen die de dood van patiënten veroorzaken en het creëren van bruikbare oplossingen om deze te verzachten – is verheugd om de benoeming van zijn nieuwe voorzitter van de raad van bestuur aan te kondigen – Michael AE Ramsay, MD, FRCA. Het bevestigt ook opnieuw zijn inzet voor de gezondheid en veiligheid van de patiënt met updates van zijn missie, visie en waarden; en herstelt zijn doelstelling nul voorkombare patiëntendoden tegen 2030 te bereiken.

Leslie Licano, Beyond Fifteen Communications, Inc.
leslie@beyondfifteen.com | 949-733-8679 x 101

Leslie Licano, Beyond Fifteen Communications, Inc.
leslie@beyondfifteen.com | 949-733-8679 x 101