OpenSesame debuteert op 2020 Fosway 9-Grid™ voor digitaal leren

eLearning-leider erkend voor zijn groeiende aanwezigheid door Europa’s # 1 HR-branche-analistenfirma

LONDEN--()--OpenSesame, de e-learning innovator, heeft vandaag zijn opname aangekondigd als potentiële uitvoerder in de 2020 Fosway 9-Grid™ voor digitaal leren, een jaarlijkse analyse van HR-, talent- en leerleveranciers met een focus op klanten in Europa, Midden-Oosten en Afrika.

De potentiële erkenning van Fosway, over het algemeen toegekend aan nieuwe en opkomende oplossingen, benadrukt de groeiende aanwezigheid van OpenSesame op de Europese digitale leermarkt sinds de oprichting in 2011. OpenSesame opende zijn kantoor in Londen in september 2019 om zijn regionale samenwerkingsverbanden te versterken en zijn groeiende wereldwijde klantenbestand te ondersteunen.

Diane Haines
Senior Vice President, Marketing