Neustar vermenigvuldigt de nauwkeurigheid van IP-geolocatiegegevens aanzienlijk met het oog op compliance, risico’s en veiligheidsgebruik.

LONDEN--()--Neustar®, Inc., een wereldwijd opererend bedrijf op het gebied van informatiediensten en technologie en leider in identiteitsresolutie, heeft vandaag aanzienlijke verbeteringen aangekondigd aan zijn marktleidende geolocatiedienst voor IP-adressen, UltraGeoPoint, (voorheen bekend als IP GeoPoint) om klanten te helpen te voldoen aan wettelijke vereisten, de netwerkbeveiliging te versterken en risico’s te verminderen en tegelijkertijd de gebruikerservaring te verbeteren.

Als reactie op het groeiende aantal apparaten en mensen die IPv6-adressen gebruiken, biedt UltraGeoPoint nu beter inzicht in waar een IPv6-adres zich bevindt, hoe dat IP-adres is verbonden met internet en de bijbehorende metadata. Door de prestaties van het wereldwijde netwerk voor gegevensverzameling te verbeteren – vakkundig samengesteld door geavanceerde machine learning-algoritmen en een team van netwerkgeografieanalisten – kunnen Neustar-klanten IPv6-adressen beter targeten en geoloceren.

Jenny Morris
Hotwire for Neustar