Denodo erkend in 2020 Gartner Peer Insights 'Voice of the Customer': tools voor data-integratie

Gegevensvirtualisatieprovider ontving 100% ‘Willingness to Recommend’ door recensenten

PALO ALTO, Calif.--()--Denodo, de leider op het gebied van datavirtualisatie, kondigde vandaag aan dat het is erkend in de Gartner Peer Insights"Voice of the Customer": Data Integratietools, 4 december 2019 als enige data-integratieproduct dat door 100 procent van de beoordelaars werd aanbevolen. Met een algemene beoordeling van 4,5 op 5 kreeg Denodo de op één na hoogste ranking van de vijftien in aanmerking komende leveranciers voor evaluatie en contractering. Ook kreeg het een 4,5 uit 5 voor Productcapaciteiten en Integratie en Deployment respectievelijk en 4,4 uit 5 voor Service en Support*. De volledige lijst van Gartner Peer Insights gebruikersbeoordelingen en beoordelingen die binnen de twaalf maanden na 31 oktober 2019 zijn gepubliceerd, is hier te zien.

Chris McCoin or Richard Smith
McCoin & Smith Communications Inc.
508-429-5988 (Chris) or 978-433-3304 (Rick)
chris@mccoinsmith.com or  rick@mccoinsmith.com

Chris McCoin or Richard Smith
McCoin & Smith Communications Inc.
508-429-5988 (Chris) or 978-433-3304 (Rick)
chris@mccoinsmith.com or  rick@mccoinsmith.com