Monnit herdefinieert Internet of Things-beveiliging met release van SensorPrints

SALT LAKE CITY--()--Monnit Corporation (monnit.com) heeft vandaag de release aangekondigd van SensorPrints ™, het enige end-to-end Internet of Things-gegevensauthenticatieplatform voor low-power draadloze sensoren. SensorPrints is een primeur in de branche en biedt gegevensauthenticatie in de vorm van een unieke vingerafdruk voor elk apparaat binnen het IoT, waarmee wordt ingespeeld op een dringende behoefte aan betere beveiliging.

“In het afgelopen decennium is Monnit uitgegroeid tot een prominente Internet of Things-leider door de veranderende behoeften van de markt te volgen,” zei Brad Walters, CEO van Monnit. “Velen geloofden dat oudere IT-beveiliging zou volstaan naarmate het IoT volgroeide, en dit is vaak catastrofaal gebleken. Met SensorPrints biedt Monnit superieure geverifieerde gegevenscodering op het moment van productie tot aan verbruik voor analyse en actie. Dit is de functie die zakelijke CTO’s en bedrijfseigenaren nodig hebben die op volledige dekking hebben gewacht voordat ze nieuwe IoT-technologieën implementeerden. ”

Press Contact:
Paul Garcia