Mary Kay Europe neemt prestigieuze prijzen mee naar huis als kampioen van Empowerment van vrouwen en ondernemerschap, zakelijke uitmuntendheid en maatschappelijk verantwoord ondernemen

Tara Eustace – President, Mary Kay Europe Region (Photo: Mary Kay Inc.)

DALLAS, VS--()--Mary Kay Inc., een vooraanstaand pleitbezorger van empowerment van vrouwen en ondernemerschap, heeft vandaag bekendgemaakt dat Viktoriia Zoria-Iatsenko, General Manager van Mary Kay Oekraïne, de ‘Top 25 Business Women in Ukraine’-prijs in de categorie Beauty Industry van het magazine Vlast Deneg (Kracht van geld)heeft ontvangen.

De erkenning van Viktoriia Zoria-Iatsenko is precies de laatste prijs in een serie van 50 product- en brancheprijzen die Mary Kay Europe vorig jaar mee naar huis nam, terwijl zij doorgaat met haar betrokkenheid om vrouwen te stimuleren naar leiderschapsfuncties en zich te ontwikkelen om succes te bereiken.

“Mary Kay Europe’s motto is ‘Never Settle For Less Than The Best,’ (ga nooit voor minder dan het beste)” aldus Tara Eustace, President van de Mary Kay Europe-regio. “Decennialang is ons bedrijf behulpzaam bij het afbreken van conventionele barrières om vrouwen te leren het heft in eigen handen te nemen om hun volledige potentieel te benutten, zowel in zakelijk opzicht als in hun persoonlijk leven, door hen te helpen in zichzelf te geloven zodat zij hun gaven en vaardigheden kunnen benutten in een brede reeks disciplines.” Eustace’s leiding in het land bestaat voor meer dan 80% uit vrouwen.

Zie hieronder een snapshot van een paar van de lofbetuigingen:

Uitmuntendheid in leiderschap voor vrouwen, ondernemersschap en empowerment

• De algemeen directeur van Mary Kay Rusland, Alla Sokolova, ontving de ‘Manager of the Year Award’ van de People of the Year van de Russische Business Guide als erkenning voor haar bijdrage aan de ontwikkeling van de Russische economie en het ondernemerschap in Rusland.
  • De algemeen directeur van Mary Kay Spanje, Gema Aznar, werd gekozen tot een van de “500 Most Influential Women in Spain” in het jaarlijks overzicht van het magazine YoDona. Het magazine YoDona verenigt de invloedrijkste vrouwen in Spanje in een speciale editie met de naam ‘Female Power’.
  • Het programma ‘Secrets of Big Business with Mary Kay®’, opgezet door Mary Kay Rusland, werd erkend met de ‘2019 Best Social Project of Russia Award’ in de categorie ‘Social Entrepreneurship’.

Uitmuntendheid in maatschappelijk verantwoord ondernemen, naleving

• Tijdens het jaarlijkse gala, Why Story, bekroonde een Pools nationaal magazine en website die belangrijke actuele evenementen in Polen becommentarieert, Mary Kay Inc. met de prestigieuze ‘The Best and More’-prijs voor haar producten van hoge kwaliteit en uitgebreid maatschappelijk verantwoordelijk ondernemen.
  • Mary Kay Moldovië ontving het predicaat ‘TOP Brand 2019’ in de categorie Cosmetica in de jaarlijkse editie ‘Top 100 Brands 2019’ van VIP magazine. VIP magazine bekroont bedrijven op basis van hun marktinnovaties en het hoge consumentbewustzijn van hun merk en producten.
  • Mary Kay Spanje ontving de ‘Best Pyme Award in Compliance Policy’ van EXPANSIÓN, een van de meest gerespecteerde financiële kranten in Spanje, die jaarlijks de beste bedrijven selecteert wat betreft nalevingscultuur.

Uitmuntendheid in directe verkoop

• Mary Kay Wit-Rusland ontving de ‘Direct Sales Cosmetic Company Number One Award’ van de jaarlijkse nationale ‘Number One’-prijzen, waarvan de taak is gezonde concurrentie te promoten en de beste spelers in de Wit-Russische markt vast te stellen.
  • Mary Kay Oekraïne werd erkend als ‘Number 1 Direct Selling Cosmetic Brand’ in de enquête ‘Favor of Success’.

Uitmuntendheid in digitale educatie en gedrukt materiaal

• Mary Kay werd erkend in de ‘2019 Spring Omni Awards’ met het felbegeerde predicaat goud in de categorie Educatie voor zijn innovatieve Link & Learn-verkoopeducatiesysteem. Het e-learningplatform biedt een krachtig leerprogramma dat is ontworpen om de educatieve ondersteuning voor het onafhankelijke verkoopteam te versterken en hun zakelijke succes te vergroten.
  • In april won de MirrorMe App van Mary Kay Rusland de ‘2019 Best Corporate Media Award’ in de categorie ‘Client Media: Web Media’. Met de Mary Kay® MirrorMe mobiele applicatie kan iedereen prachtige make-up creëren zonder make-uphulpmiddelen.
  • Het magazine Applause, een maandelijkse educatieve en motivationele Mary Kay-uitgave, werd een van de prijswinnaars van ‘Media Leader 2019’, de Russische internationale competitie van ondernemingsmedia in de nominatie voor ‘The Best Corporate Magazine.’

Productuitmuntendheid

Met meer dan 1500 patenten en een team van wetenschappers dat zich toelegt op het produceren van innovatieve producten, ondersteund door bewezen resultaten, sleepten de Mary Kay ®-producten in Europa in 2019 35 prijzen in de wacht. De door de beautybranche en consumenten onderscheiden producten waren onder meer TimeWise Miracle Set 3D®, TimeWise® 3D Foundations, TimeWise Repair® Lifting Bio-Cellulose Mask en de nieuw gelanceerde Mary Kay® hydrogel oogpads de meest bekroonde.

Wereldwijde erkenning

• In 2019 werd David Holl, CEO van Mary Kay, erkend als een van de ‘10 Most Reputable CEOs in the World’ door het Reputation Institute RepTrak®.
  • Mary Kay staat 42e op de ranglijst van 2019 Global Workplace 100 uitgegeven door het Reputation Institute.
  • Mary Kay won ‘Fan Favorite’ en ‘Best in Show’ (kleine categorie) van het Boston College International Corporate Citizenship Film Festival voor haar video over huiselijk geweld.

Over Mary Kay

Als een van de eersten die door het ‘glazen plafond’ braken, heeft Mary Kay Ash haar schoonheidsbedrijf meer dan 56 jaar geleden met drie doelen opgericht: goede kansen bieden aan vrouwen, onweerstaanbare producten aanbieden en de wereld verbeteren. Die droom is uitgegroeid tot een miljardenbedrijf met miljoenen onafhankelijke verkoopmedewerkers in bijna 40 landen. Mary Kay is toegewijd aan het investeren in de wetenschap achter schoonheid en het produceren van hoogwaardige huidverzorging, kleurcosmetica, voedingssupplementen en parfums. Mary Kay zet zich ervoor in om door samenwerking met organisaties vrouwen en hun naasten wereldwijd mogelijkheden te bieden en richt zich daarbij op ondersteunen van kankeronderzoek, beschermen van overlevenden van huiselijk geweld, verfraaien van onze gemeenschappen en stimuleren van kinderen om hun dromen waar te maken. De oorspronkelijke visie van Mary Kay Ash straalt nog steeds - met iedere lipstick weer. Meer informatie is te vinden op MaryKay.com.

Mary Kay Inc. Corporate Communications
marykay.com/newsroom