Galvanize benoemd tot leider in Governance, Risk en Compliance Software door onafhankelijke onderzoeksfirma

VANCOUVER, British Columbia--()--Galvanize, de leider in SaaS-software voor governance, risk en compliance (GRC), is verheugd aan te kondigen dat het is uitgeroepen tot leider in The Forrester Wave ™: Governance, Risk en Compliance Software, Q1 2020.

Galvanize ontving de best mogelijke scores op het gebied van risicobeheersing en controle, documentbeheer, auditbeheer en IT-risicobeheer. Bovendien behoorde het bedrijf tot de top gerangschikt in de criteria van geavanceerde voorspellende analyse, die wordt gedefinieerd als “superieure mogelijkheden ten opzichte van anderen in de evaluatie, inclusief AI- en ML-mogelijkheden ter ondersteuning van geavanceerde modellering in Python en R, geavanceerde anomaliedetectie, en continue auditing. ”

Julia Hanbury
julia@talkshopmedia.com