De Open Groep: Platform voor een beter gebruik van open source software, beschikbaar vanaf 4,5 miljoen euro voor het Europese onderzoeks- en ontwikkelingsproject.

~ De Open Group sluit zich aan bij toonaangevende Europese universiteiten, onderzoekscentra, ontwikkelaars en open source forge providers om geavanceerde technologieën te leveren voor het zoeken, selecteren en onderhouden van open source-code ~

READING, Engeland--()--Vandaag hebben The Open Group, het verkoper-neutrale technologieconsortium en de Universiteit van L’Aquila een samenwerking aangekondigd met een consortium van toonaangevende Europese onderzoeksorganisaties, technologieontwikkelaars, industriële softwareontwikkelaars en open source forge providers. Samen hebben ze de complexiteit aangepakt van het selecteren en gebruiken van open source software (OSS) -projecten die beschikbaar zijn bij toonaangevende online providers, waaronder Eclipse.org, OW2, GitHub en vele anderen.

Jenny Morris
Hotwire PR (on behalf of The Open Group)
+44 (0)7393465529
UKOpengroup@hotwirepr.com