Oasis ontvangt SAS-SM-certificering voor zijn eSIM Subscription Manager EOS

De EOS Subscription Manager heeft de beveiligingsaccreditatieregeling met succes doorstaan, waardoor het vertrouwen van de sector in de beveiliging van externe voorzieningen voor eSIM’s wordt gewaarborgd.

PARIJS--()--Oasis is verheugd om de certificering van haar Subscription Manager EOS2 aan te kondigen volgens de SAS-SM Security Accreditation Scheme van de GSMA. Dit is het resultaat van een uitgebreide beveiligingsaudit die is uitgevoerd om te waarborgen dat Oasis alle passende beveiligingsmaatregelen heeft getroffen om de belangen van MNO’s en EOM’s te beschermen. De Oasis EOS2 SM-DP (Subscription Management Data Preparation) en SM-SR (Subscription Management Secure Routing) worden ingezet in een beveiligd datacenter in Frankrijk met het hoogste niveau van beveiliging en interoperabiliteit.

Press Contact:
Elodie Clement