Biolog-id Italia is via zijn distributeur PACO srl bekroond door «Azienda Sanitaria Locale in Pescara» voor de aanbesteding van het beheer van labiele bloedproducten

MILAAN--()--Na een manifestatie van belangstelling en de daaropvolgende aanbesteding die in 2019 door de Azienda Sanitaria in Pescara werd gepubliceerd, kreeg PACO srl, de distributeur van Biolog-id, medio januari 2020 het contract met de Biolog-id Transfusion® -oplossing voor het beheer van labiele bloedproducten!

De grote bloedbank in de regio Abruzzo heeft een contract voor 4 jaar getekend om hun voorraad rode bloedcellenconcentraten, vers ingevroren plasma en bloedplaatjes te beheren. De oplossing beheert alle processen van bloedafname tot toewijzing aan een patiënt en traceert de transporten van bloedproducten, inclusief temperatuurregeling, tussen de bloedbankopslag en 2 afgelegen ziekenhuizen.

Annalisa Starace  annalisa.starace@biolog-id.com +39 335 5978128
Daniel Lesteven  daniel.lesteven@biolog-id.com