Gain Theory erkend als een sterke performer in marketing meting en optimalisatie

NEW YORK--()--Gain Theory, een WPP-adviesbureau voor wereldwijde marketingeffectiviteit dat marketeers in staat stelt agile, slimmere, op gegevens geïnformeerde culturen te creëren via gegevens, technologie en geavanceerde analyses, en is een sterke performer genoemd in de 'Forrester Wave ™': 'marketingmeting and Optimization Solutions, Q1 2020'. Gain Theory kreeg de hoogst mogelijke score voor tien criteria, waaronder: Unified Measurement Methodology; Training en Change Management Services; Marketing Strategy Consulting; Engagement StructuresMarketing Dashboards enReports; en Global Strategy.

Het rapport erkent het werk van de Gain Theory om de impact van marketing op zowel de korte als de lange termijn zakelijke doelstellingen te meten en klanten te helpen bij het ontwikkelen van plannen om meerdere doelstellingen tegelijkertijd te optimaliseren. Het rapport vermeldt: "Bedrijven die op zoek zijn naar meer complexe inzichten en aanjagers van marketingprestaties moeten de Gain Theory op hun shortlist zetten." 'Forrester' merkt op 'De investeringen in gegevenspartnerschappen en machine learning om de snelheid van inzicht te vergroten'. 'Forrester' merkt ook op dat de Gain Theory diep gericht is op verandermanagement om klanten te helpen met de ontwikkeling van vaardigheden en organisatorische herstructurering die vaak nodig zijn om marketinginzichten te activeren.

For press queries:
Claudia Sestini