IBC lanceert 2020 Awards-programma

Nominaties uitgenodigd voor de meest prestigieuze viering van uitmuntendheid in de industrie

LONDEN--()--Sinds twee decennia erkennen de IBC Innovation Awards collaboratief en innovatief werk dat transformatief is gebleken in de mediawereld. Vorig jaar voegde het IBC Awards-programma nog twee belangrijke onderscheidingen toe: de Young Pioneer Award en de Social Impact Award.

IBC heeft nu zijn oproep voor nominaties voor deze prijzen geopend.

Uniek in de industrie, de IBC Innovation Awards vieren voltooide projecten, die een echte vereiste – creatief, operationeel of commercieel – vereisen en een oplossing ontwikkelen, door de samenwerking en samenwerking van gebruikers en technologiepartners. De maatstaf voor de juryleden is de succesvolle implementatie van de nieuwe oplossing, en dus gaat de trofee zelf naar het eindgebruikerbedrijf, terwijl tegelijkertijd de inspanningen van de technologieleveranciers worden geëerd.

Hasiba Minhas
hminhas@ibc.org