Sage Automotive Interiors om de Automotive Fabric Business van Adient te verwerven

Verhoogde capaciteit, uitbreiding, in de Europese auto-industrie

GREENVILLE, S.C.--()--Sage Automotive Interiors (een Asahi Kasei-bedrijf) heeft een overeenkomst getekend voor de overname van de autostofactiviteiten van Adient (NYSE: ADNT) met als doel de capaciteit en mogelijkheden voor interieurproducten voor auto’s uit te breiden naar de Europese markt. Met een aantal locaties in Europa zijn de textielfaciliteiten bij uitstek geschikt om de snij- en naaifaciliteiten voor auto’s in Midden- en Oost-Europa te leveren.

Europa blijft een belangrijk groeigebied voor Sage Automotive Interiors”, zegt Dirk Pieper, CEO van Sage Automotive Interiors. “Bovendien zullen de technologie en mogelijkheden die nu deel uitmaken van Sage Automotive Interiors ons vermogen om klanten te bedienen vanuit onze huidige locaties in Europa en de rest van de wereld versterken.”

Sidney Locke
Sage Automotive Interiors