Hepalink kondigt de benoeming van Healthcare Senior Executive Frank Sun aan als Executive Director en Vice-voorzitter van de Raad

SHENZHEN, China--()--Shenzhen Hepalink Pharmaceutical Group Co., Ltd. (SZSE: 002399), een in China gevestigd wereldwijd farmaceutisch bedrijf dat zich richt op sterfteziekten met aanzienlijke onvervulde medische behoeften, heeft de benoeming van Frank Sun als Executive aangekondigd Directeur en de verkiezing van de heer Sun als vice-voorzitter van de raad van bestuur. De heer Sun zal samen met de raad werken aan strategieontwerp, -verbetering en -implementatie en leiding geven aan de inspanningen op het gebied van strategische investeringen, kapitaalmarkten en de ontwikkeling van Hepalinks innovatieve bedrijven wereldwijd.

We zijn heel blij dat een veteraan uit de branche, zoals Frank, ons vergezelt”, zegt Li Li, mede-oprichter en voorzitter van Hepalink. “Hij heeft 20 jaar ervaring in internationale topbedrijven en een brede set expertise in de zorgsector, investeringen, bedrijfsfinanciering en management. Dit is een spannende tijd voor Hepalink, omdat we waarde-realisatie versnellen door voortdurende focus op innovatie en wereldwijde expansie. Frank’s leiderschap en expertise zullen cruciaal zijn om Hepalink te helpen de volgende groeifase te bereiken.”

Shenzhen Hepalink Pharmaceutical Group Co.,Ltd.
Peiyu Wang
Peiyu.wang@hepalink.com
(86) 755-2698 0200 ext. 2103

Shenzhen Hepalink Pharmaceutical Group Co.,Ltd.
Peiyu Wang
Peiyu.wang@hepalink.com