Andersen Global underskriver samarbejdsaftale med Kambourov & Partners og dennes skatteafdeling i Bulgarien

SAN FRANCISCO--()--Andersen Global har indgået et samarbejde med Kambourov & Partners, et full-service advokatfirma i Sofia, Bulgarien, hvilket markerer organisationens debut i landet, idet den fortsætter sin ekspansion i Østeuropa.

Grundlagt i 1988 som et retssagsfirma, er Kambourov & Partners vokset til at omfatte 14 partnere og mere end 30 juraeksperter i alt. Full-service firmaet yder juridisk rådgivning til erhvervskunder og institutionelle kunder inden for en række forskellige brancher, herunder telekommunikation, energi, bankvirksomhed og finans, fast ejendom og byggeri, skat og told, samt kapitalmarkeder.

”Vores firma har gradvist udviklet sig til en one-stop-shop for juridiske tjenester, og vi betragter vores mangeårige omdømme som et alsidigt advokatfirma som et særligt kendetegn ved vores historie,” sagde administrerende partner, Yavor Kambourov. ”Idet vi fokuserer på vores firmas fremtid, er vores mål at begynde at opbygge en skatteafdeling i tillæg til vores advokatfirma. At samarbejde med Andersen Global inden for skatter, told og punktafgifter er det logiske næste trin, da vores værdier og vision ligger tæt op ad hinanden, og vi er overbeviste om, at organisationen vil hjælpe os med at udvide vores platform og give os et globalt firmas konkurrencemæssige fordel.”

”Strategisk set passer Kambourov & Partners bedst til vores overordnede ekspansionsplan i regionen,” sagde Mark Vorsatz, bestyrelsesformand for Andersen Global og administrerende direktør for Andersen. ”Flere af vores medlemsfirmaer og samarbejdsfirmaer har allerede arbejdet med Yavor og hans team, og resultaterne har været positive. Idet vi fortsætter med at udvide vores globale platform, er det vigtigt, at vi samarbejder med ligesindede enkeltpersoner, der deler vores lidenskab for forvaltning, uafhængighed og gennemsigtighed og leverer uovertruffen service til kunder.”

Andersen Global er en international sammenslutning af juridisk adskilte, uafhængige medlemsfirmaer bestående af skatte- og juraeksperter fra hele verden. Efter sin oprettelse i 2013 af det amerikanske medlemsfirma Andersen Tax LLC har Andersen Global nu over 5.000 eksperter globalt og er repræsenteret mere end 168 steder via sine medlems- og samarbejdsfirmaer.

Originalsprogsudgaven af denne bekendtgørelse er den officielle, autoriserede version. Oversættelserne er kun tænkt som en hjælp og bør sammenholdes med kildesprogsteksten, der som den eneste er juridisk bindende.

Megan Tsuei
Andersen Global