Neustar investeert aanzienlijk in UltraDNS-infrastructuur van de volgende generatie

Toonaangevende DNS-provider beschikt nu over een grotere capaciteit, groter wereldwijd bereik en verhoogde beveiliging

LONDEN--()--Neustar®, Inc., een wereldwijd bedrijf op het gebied van informatiediensten en technologie en leider in identiteitsresolutie, heeft aangekondigd dat het de belangrijke upgrade en verbetering van zijn UltraDNS-mogelijkheden heeft voltooid, waardoor het een van de snelste en meest blijft robuuste altijd beschikbare DNS-providers in de industrie. Deze aanzienlijke financiële investering heeft de afgelopen twee jaar plaatsgevonden en levert nu al dividenden op voor Neustars klanten en internetgebruikers in het algemeen.

Neustar – dat al meer dan 21 jaar in de DNS-industrie zit – heeft zijn DNS-knooppunten wereldwijd opnieuw ontworpen en diensten in China uitgebreid. Als onderdeel van het verbeteringsinitiatief heeft het bedrijf de UltraDNS-hardwarestack volledig vernieuwd en een moderne, best of breed, gevirtualiseerde architectuur geïmplementeerd, waarbij gebruik wordt gemaakt van DevOps-stijltools zoals Puppet en Ansible.

Neustars wereldwijde netwerk van 30+ knooppunten verspreid over zes continenten kan nu meer dan 9 biljoen query’s per dag verwerken, met een snelheid van meer dan 100 miljoen query’s per seconde.

Hotwire for Neustar
Jenny Morris