Wipro erkend als leider in Everest Group PEAK Matrix™ Healthcare Payer Digital Services Assessment 2020

EAST BRUNSWICK, NJ & BANGALORE, India--()--Wipro Limited (NYSE: WIT, BSE: 507685, NSE: WIPRO), een toonaangevend bedrijf op het gebied van informatietechnologie, advies en bedrijfsprocesdiensten, heeft vandaag aangekondigd dat het is gepositioneerd als een ‘leider’ in Everest Group PEAK Matrix™ Betaler van digitale gezondheidszorg Beoordeling met dienstverlener Landscape 2020.

Het rapport evalueerde de digitale-servicecapaciteiten van 23 IT-serviceproviders in de betalersector in de gezondheidszorg wereldwijd en bracht ze in kaart op de Everest Group PEAK Matrix™ op basis van verschillende visie en mogelijkheden en marktimpactgerelateerde parameters. Wipro werd gepositioneerd als een leider vanwege zijn evenwichtige portefeuilles, de mogelijkheid om innovatieve digitale use cases te bedenken en voortdurende investeringen in de ontwikkeling van technologie en services.

Wipro Media Contact:
Purnima Burman