Limelight breidt de capaciteit voor inhoudslevering uit om de toenemende vraag naar online inhoud te ondersteunen

Innovaties Verbeter de efficiëntie van het platform

SCOTTSDALE, Ariz.--()--Limelight Networks, Inc. (Nasdaq: LLNW), een toonaangevende aanbieder van edge cloud-services, heeft vandaag bekend gemaakt dat het netwerkuitgangscapaciteit van het bedrijf in het afgelopen jaar met meer dan 70 procent is verhoogd om in de groei van online verkeer en de behoeften van klanten wereldwijd te kunnen voorzien. Limelight heeft deze capaciteit, wereldwijd, toegevoegd op een milieuvriendelijke manier en is daarmee een nieuwe maatstaf voor energie-efficiëntere oplossingen voor het leveren van inhoud.

Sinds januari 2019 heeft Limelight de uitgangscapaciteit verhoogd tot meer dan 70 terabits per seconde met 130 aanwezigheidspunten (PoP’s) over de hele wereld. De uitbreiding van Limelight, samen met het Ericsson Edge Gravity-initiatief, heeft nieuwe mogelijkheden voor contentlevering toegevoegd in netwerken van serviceproviders op 19 locaties in 8 landen: Thailand, Duitsland, Brazilië, Mexico, Colombia, Australië, Turkije en Maleisië.

Stephanie Epstein
Limelight Networks