Clean Energy-leider Fortum kiest Hansen Technologies voor strategische bedrijfsuitbreiding

OSLO, Noorwegen--()--Hansen Technologies, een wereldwijde leider van software en diensten voor de energie-, water- en communicatie-industrie, is verheugd de ondertekening van een Customer Information System (CIS) -project voor Fortum aan te kondigen.

Fortum, grotendeels beschouwd als een van de toonaangevende leveranciers van oplossingen voor schone energie, heeft Hansen Technologies gekozen vanwege hun bewezen staat van dienst en innovatieve oplossingen voor klantbetrokkenheid die moderne energiewinkels mogelijk maken. Hansen en Fortum werkten voor het eerst samen in 2009, waarbij een CIS-systeem voor de Noorse markt werd opgezet voordat het partnerschap geleidelijk werd uitgebreid naar Finland. De reikwijdte van deze relatie wordt nu nog verder uitgebreid door twee grote retailers onder de paraplu van Fortum Hansen Customer Information System te plaatsen. Hansen zal Fortum uitgebreide dekking bieden met een ultramoderne oplossing die het bedrijf zal helpen zijn doel te bereiken om voorop te lopen in het leveren van excellente klanten en een boeiende digitale ervaring.

For interviews or more information, please contact:
Stian Madsen, Global Vice President, Marketing, Hansen Utilities Division
+47 992 45 879 / stian.madsen@hansencx.com

Adnan Bashir, Senior Corporate Communications Manager
+1 647 204 0999 / adnan.bashir@sigma-systems.com

For interviews or more information, please contact:
Stian Madsen, Global Vice President, Marketing, Hansen Utilities Division
+47 992 45 879 / stian.madsen@hansencx.com