Virgin Money Australia koos Temenos SaaS voor de digitale bank van de toekomst

• Temenos banksoftware – geleverd als SaaS gebouwd op moderne cloud-native, cloud-agnostic en API-first technologie – is geselecteerd door Virgin Money Australia, een divisie van Bank of Queensland (BOQ), om zijn digitale bedrijfsmodel te vereenvoudigen en operationeel te maken efficiëntie
  • De front-to-back geavanceerde AI-technologie van Temenos Infinity en Temenos Transact levert geavanceerde omnichannel mobiele en digitale bankapplicaties, waardoor VMA zijn groei kan versnellen en gedifferentieerde klantervaringen kan bieden
  • Tegen het einde van 2020 zal Virgin Money Australië worden geïntroduceerd als de digitale bank van de toekomst met een persoonlijk tintje, te beginnen met nieuwe transactie- en spaarproducten. Virgin Money Australia zal vervolgens geleidelijk een reeks nieuwe krediet- en andere stortingsproducten op dit platform uitrollen
  • Na de succesvolle uitrol van de Virgin Money Australia Digital Bank, verwacht BOQ zijn bestaande klanten te migreren naar het nieuwe digitale cloudplatform op basis van de geavanceerde AI en cloudtechnologie van Temenos

GENEVA--()--Temenos (SIX: TEMN), het bedrijf voor banksoftware, heeft vandaag aangekondigd dat het was gekozen door Virgin Money Australia, een divisie van Bank of Queensland (BOQ), als partner voor digitale banktechnologie om groeistrategie.

Jessica Wolfe & Grace Collins
Temenos Global Public Relations