Ingram Micro Cloud stelt Cloud Summit 2020 uit tot begin 2021

Grootste cloudkanaalevenement blijft verbonden aan Miami Beach

IRVINE, Californië--()--Sinds de eerste bijeenkomst in 2009 is Cloud Summit het belangrijkste wereldwijde evenement dat innovators en probleemoplossers samenbrengt om de wereld te helpen meer te doen.

Ingram Micro Cloud volgt de situatie rond de uitbraak van COVID-19 (coronavirus) nauwlettend. De gezondheid en het welzijn van alle bezoekers en exposanten is de topprioriteit van het bedrijf en uit overvloedige voorzichtigheid heeft het bedrijf vandaag aangekondigd dat het de Cloud Summit van dit jaar tot begin 2021 zal uitstellen.

“We willen onze sprekers, partners, sponsors en de stad Miami Beach bedanken voor hun steun bij het nemen van deze moeilijke – maar correcte – beslissing,” zei Adam Christensen, hoofd van Cloud Global Marketing and Communications bij Ingram Micro. “We kijken uit naar onze volgende bijeenkomst van cloudleiders en innovators, terwijl we groei in het cloud-ecosysteem blijven ondersteunen.”

Global Media Contact:
David Yang