project44 introduceert unieke carrier onboarding SLA om de ROI voor verladers te versnellen

De allereerste compliance-overeenkomst binnen de ‘transport visibility’ sector garandeert een ultrasnelle ‘time to benefit

CHICAGO & Aalborg--()--Volgens Gartner Inc.'s onlangs vrijgegeven Market Guide voor Real-Time Transport Visibility Platforms is visibility alleen mogelijk met uitgebreide netwerkdekking en hoge mate van compliance. Vandaag heeft project44, de wereldleider op het gebied van geavanceerde visibility voor verladers en logistiek dienstverleners, een nieuwe Service Level Agreement (SLA) aangekondigd voor volledige ‘Truck Load Carrier Onboarding’. Met deze baanbrekende overeenkomst garandeert de technologieprovider snelle resultaten en biedt – teneinde deze belofte kracht bij te zetten – zelfs een ‘no cure, no pay’ geld-terug garantie.

Onder de nieuwe carrier onboarding netwerkdekking SLA, garandeert project44 dat 90% van de gecontracteerde Truck Load (TL) verladers, inclusief eerstelijns subcontractors, in Noord-Amerika en Europa binnen 30 dagen na de start van de implementatie live zullen zijn. Met de ‘Carrier Onboarding Compliance’ garantie als fundament voor gegarandeerde ‘Transport Visibility’, is project44 in staat snel de belofte van ‘Realtime Visibility’ waar te maken en klanten een aanzienlijk concurrentievoordeel te bieden in de ‘Delivery Economy‘ van vandaag.

Mariya Barnes
mbarnes@project44.com