Verimatrix ontvangt vier prestigieuze Stevie® Awards voor uitmuntendheid in klantenservice

Verimatrix’s 99% klanttevredenheidsbeoordeling levert de wereldwijde technische ondersteuningsteams drie prijzen op plus een gouden trofee voor Amerikaans teamlid Eric Johnson.

AIX-EN-PROVENCE, Frankrijk & SAN DIEGO--()--Verimatrix, (Euronext Parijs: VMX) (Parijs: VMX), voorheen bekend als Inside Secure, een wereldwijde leverancier van innovatieve, klantvriendelijke cybersecurity-oplossingen die inhoud, apparaten, software en applicaties beschermen, heeft vandaag aangekondigd dat het goud, evenals twee zilvers en een bronzen heeft verdient, van de 14e jaarlijkse Stevie® Awards voor verkoop & klantenservice. De Stevie Awards huldigen Verimatrix voor excellentie in klantenservice, wat wordt onderstreept door een klanttevredenheidsscore van 99% voor 2019 – een jaar waarin het bedrijf werd overgenomen door Inside Secure, producten, processen en teams samenvoegde en overging naar cloudgebaseerde software -als-a-Service bedrijfsmodellen.

Investor and media contacts
Richard Vacher Detournière