Visa verdedigt een nieuw decennium voor emancipatie van vrouwen

Voorafgaand aan Internationale Vrouwendag onthult Visa programma’s met Hand in Hand International en IFundWomen

Nieuw onderzoek in opdracht van Visa toont aan dat 66% van de vrouwelijke ondernemers problemen heeft met het financieren van bedrijven

(Graphic: Business Wire)

SAN FRANCISCO--()--Visa (NYSE: V) heeft vandaag een start gemaakt voor de geschiedenis van de vrouw, en heeft vandaag twee nieuwe partnerschappen aangekondigd die het engagement van het bedrijf voor de economische empowerment van vrouwen versterken. Hand In Hand International en IFundWomen zullen toetreden tot Visa om zowel educatieve middelen als financiering te bieden voor vrouwelijke ondernemers over de hele wereld om hen te helpen hun bedrijf op te bouwen en te laten groeien. Het wereldwijde percentage vrouwelijk ondernemerschap is sneller toegenomen dan dat van mannelijke ondernemers, met meer dan 250 miljoen vrouwen over de hele wereld die zich bezighouden met ondernemerschap.

Visa
Sheerin Salimi