CYNORA introduceert fluorescerende blauwe emitter die OLED-apparaten een aanzienlijke boost geeft

cyBlueBooster - CYNORA's Fluorescent Blue Emitter in OLED device (Photo: Dr. Harald Flügge, cynora GmbH)

BRUCHSAL, Duitsland--()--CYNORA introduceerde vandaag zijn eerste commerciële product, een fluorescerende blauwe emitter die belooft de efficiëntie van OLED-schermen (Organic Light Emitting Diode) aanzienlijk te verbeteren die worden gebruikt in mobiele telefoons, laptops, tv’s en andere toepassingen. Het bedrijf is een opkomende leider van OLED-materialen. Het product, bekend als de cyBlueBooster ™, maakt gebruik van een geavanceerd moleculair ontwerp en is> 15 procent efficiënter dan vergelijkbare emitters. Het kan eenvoudig worden geïntegreerd in bestaande OLED-stacks en is beschikbaar in meerdere tinten blauw voor aanpassing van de applicatie. Het product is bedoeld om fabrikanten te helpen onmiddellijk onbenutte efficiënties in de emissielaag van hun OLED-apparaten te benutten.

cynora GmbH
Nicole Rauenbühler