Walton Westfalen Development betaalt met succes project senior geldschieter uit

CALGARY, Alberta--()--Walton Westphalia Development Corporation (de “Corporation”) is verheugd aan te kondigen dat het zijn senior geldschieter met succes volledig heeft terugbetaald. Het saldo, dat eerder dit jaar ongeveer US$16,3 miljoen bedroeg, werd betaald uit een combinatie van de opbrengst van de verkoop van Fase 1A in januari 2020 en contant geld.

De volledige uitbetaling van de bestaande senior geldschieter heeft nu de tweede positie geldschieter WWMN, LLC verplaatst naar de eerste positie.

De vermindering van de schuldenlast van het Westfaalse stadscentrum brengt het project in een sterkere financiële positie en de timing is in lijn met onze doelstellingen toen we het project meer dan een jaar geleden herfinancierden met WWMN, LLC. Wij blijven deze ontwikkeling en het werk door extra activaverkoop met het beste in klasse bouwers en ontwikkelaars beheren,” bovengenoemde Edward R. Fleming, Executive Vice President Walton Globale Holdings, Ltd.

MEDIA CONTACT:
Jennifer Whittle