OPPO sluit zich aan bij Avanci licentieplatform

Toonaangevende Chinese innovator breidt Avanci-markt uit naar 38 patenthouders

DALLAS--()--Avanci heeft aangekondigd dat OPPO zich heeft aangesloten bij haar licentieplatform, waardoor het aantal patenteigenaren op het platform op 38 komt, waaronder verschillende Chinese bedrijven. De one-stop-marktplaats van Avanci biedt een licentie voor de overgrote meerderheid van 2G, 3G en 4G cellulaire standaard essentiële patenten voor Internet of Things-producten en verbonden voertuigen, via een enkele overeenkomst met een transparante royalty met vaste prijs.

Kasim Alfalahi, oprichter en CEO van Avanci, zei: “We zijn verheugd om OPPO, een leider in de smartphone-sector, te verwelkomen op het Avanci-platform. Via ons platform stellen we bedrijven zoals OPPO in staat een redelijk rendement op hun R & D-investeringen te verdienen, via een efficiënte markt die de belangen van patenteigenaren en licentiehouders over de hele wereld in evenwicht houdt en voortdurende innovatie mogelijk maakt. ”

Mark Durrant
Director, Marketing & Communications