Wipro erkend als leider in Everest Group PEAK Matrix™ Healthcare IT Security Services Assessment 2020

EAST BRUNSWICK, N.J. & BANGALORE, India--()--Wipro Limited (NYSE: WIT, BSE: 507685, NSE: WIPRO), een toonaangevend bedrijf op het gebied van informatietechnologie, advies en bedrijfsprocesdiensten, heeft vandaag aangekondigd dat het is gepositioneerd als leider in Everest Group PEAK Matrix™ Healthcare IT Security Services Assessment met Service Provider Landscape 2020.

Wipro werd gepositioneerd als een leidende basis van zijn uitgebalanceerde portefeuilles in IT-beveiligingssegmenten om grootschalige beveiligingstransformatie aan zorginstellingen te bieden. Wipro blijft voorop lopen door zijn voortdurende investeringen in beveiligingsoplossingen van de volgende generatie en industriële partnerschappen om zijn aanbodportfolio te verbeteren. Wipro heeft zijn sterke gezondheidszorgspecifieke cybersecurity-kader ingezet in consultatieve projecten voor een betere levering van klanten.

Wipro Media Contact:
Purnima Burman