FLIR ontvangt een order van $ 23 miljoen voor zijn Centaur unmanned ground vehicles voor U.S. Air Force

Bestelling voor bijna 200 van de middelzware grondrobots van het bedrijf geeft luchtmachtteams hetzelfde onbemande platform dat FLIR biedt aan het U.S. Army

U.S. Air Force teams will use the FLIR Centaur robot to help disarm improvised explosive devices, unexploded ordnance, and perform similar hazardous tasks. Multiple sensors and payloads can be added to the 160-lb. Centaur to support other missions. (Photo: Business Wire)

ARLINGTON, Va.--()--FLIR Systems, Inc. (NASDAQ: FLIR) heeft aangekondigd dat de United States (U.S.) Air Force meer dan 180 van de Centaur™ unmanned ground vehicles (UGV) van het bedrijf heeft besteld, plus reserveonderdelen. Het contract van $ 23 miljoen is afkomstig van het Dept. of Defense Man Transportable Robotic System Increment II (MTRS Inc II) -programma.

Media Contact:
Joe Ailinger