Ondanks de uitbraak van coronavirus houden OpenExchange virtuele conferenties de communicatie over investeringen op gang

HONG KONG--()--Geconfronteerd met reisbeperkingen in Azië en Europa vanwege zorgen over het coronavirus, vermeden vijf belangrijke beleggersconferenties in februari regelrechte annulering door volledige agenda’s van virtuele videovergaderingen te vervangen door face-to-face interacties. De virtuele conferenties zijn opgezet en beheerd door OpenExchange, de vertrouwde video-uitwisseling voor financiële communicatie. Het bedrijf bereidt zich al voor op een sterk toegenomen aantal virtuele conferenties in maart. Deze kritieke, door banken gesponsorde bijeenkomsten brengen internationale professionele investeerders samen met groeiende bedrijven in China, Korea en Europa, op een moment dat informatie over gezondheidsproblemen en verstoringen in de toeleveringsketen wereldwijd toeneemt.

Michael Kolowich, OpenExchange
michael@openexc.com