Jim McCarthy treedt toe tot i2c als president

Veteran Payments Executive en Fintech Advisor ter ondersteuning van snelle wereldwijde groei van i2c

Jim McCarthy Appointed President of i2c Inc. (Photo: Business Wire)

REDWOOD CITY, Californië--()--i2c Inc., een toonaangevende leverancier van betaal- en open-bankingtechnologie, heeft vandaag de benoeming van Jim McCarthy tot president van het bedrijf aangekondigd. McCarthy rapporteert aan i2c CEO en oprichter Amir Wain en is verantwoordelijk voor i2c-teams die samenwerken met klanten, partners en prospects. Hij is gevestigd op het i2c-hoofdkantoor in Silicon Valley.

McCarthy is een veteraan in de branche met meer dan 20 jaar ervaring in financiële dienstverlening bij alle belanghebbenden in de betalings- en open banksector. Onlangs diende hij als strategisch consultant en adviseur voor veel fintech-startups in Silicon Valley.

Jessica Kersey
Vice President, Marketing Communications