Franchise-partners zoeken verduidelijking over de positie van Kirin Holdings dat de KV2027 “overbruggingsstrategie”onomkeerbaar is

• Het management van Kirin Holdings heeft de schijnbare positie ingenomen dat de KV2027 “overbruggingsstrategie” onomkeerbaar en onoverzienbaar is, zelfs door de veronderstelde nieuwe “onafhankelijke” raad van bestuur
  • Het management van Kirin Holdings heeft om belangrijke vragen te beantwoorden over de logica en de uitvoerbaarheid van de KV2027 “overbruggingsstrategie” vermeden

LONDEN--()--Onafhankelijke franchisepartners, LLP (‘Franchise Partners’) vraagt vandaag aan het management van Kirin Holdings Company, Limited (‘Kirin’ of ‘de “Company”) (TSE: 2503) om opheldering over de KV2027-“overbruggingsstrategie” op Kirin’s Investor Day, die op dinsdag 3 maart in Tokio wordt gehouden.

Ondanks het aanvaarden van het voorstel van Franchise Partners dat het bestuur van Kirin voor het eerst in zijn geschiedenis uit een meerderheid van onafhankelijke bestuurders bestaat, verwierp het zittende niet-onafhankelijke bestuur van Kirin op 14 februari preventief Franchise Partners om herziening van KV 2027 door het onafhankelijke bestuur nadat het is ingesteld.

For English speaking queries
Helena Johansson
Independent Franchise Partners, LLP
Switchboard: +44 (0)207 495 9070