BioPharma Services Inc. schenkt zijn klinische bronnen en wetenschappelijke expertise in het streven naar Coronavirus COVID-19 vaccinonderzoek

TORONTO--()--Met hun ultramoderne fase 1 klinische infrastructuur en een deskundig team van wetenschappelijk en medisch personeel, heeft BioPharma vandaag besloten om zijn door de World Health Organization (WHO) goedgekeurde faciliteit voor onderzoek en behandeling van het COVID-19-vaccin voor het coronavirus te doneren.

De wereldwijde gemeenschap blijft evolueren en haar reactie op grootschalige gezondheidsproblemen ontwikkelen met organisaties zoals de Gates Foundation die bijdragen aan de ontwikkeling van behandelingen voor infectieziekten. Op dezelfde manier willen de leiders van BioPharma hun steentje bijdragen aan vaccinonderzoek om de groeiende epidemie van virussen en ziekten te helpen beheersen.

Ms. Anna Taylor, Executive Vice President, Business Development, BioPharma Services, Inc.
ataylor@biopharmaservices.com

Main Telephone: +1 (844) 747-8484