Verimatrix Code Protection ontvangt de Gold Cybersecurity Excellence Award

Erkenning onderstreept de positie van het bedrijf als een toonaangevende innovator in de bescherming van kritieke automotive-systemen

AIX-EN-PROVENCE, Frankrijk & SAN DIEGO--()--Verimatrix (Parijs: VMX), (Euronext Parijs: VMX), voorheen bekend als Inside Secure, een wereldwijde leverancier van innovatieve, klantvriendelijke cybersecurity-oplossingen die inhoud, apparaten, software en applicaties beschermen, heeft vandaag aangekondigd dat Verimatrix Code Protection goud won op de 2020 Cybersecurity Excellence Awards in de categorie Automotive Security (IoT).

De overwinning markeert de vierde overwinning op het gebied van applicatiebeveiliging in het prestigieuze awardprogramma, die vorig jaar drie awards heeft ontvangen voor zijn innovatieve Code Protection-tools die zijn ontworpen om meerdere beveiligingslagen te creëren die maximale bescherming bieden tegen bedreigingen zoals reverse engineering. Verimatrix Code Protection is een van de vijf oplossingen die deel uitmaken van de krachtige Software Shielding-suite van het bedrijf, die ook WhiteBox, ProtectMyApp, Mobile Payment en IoT Protection omvat.

Richard Vacher Detournière
General Manager & CFO