Pacific Drilling kondigt conference call voor resultaten vierde kwartaal en jaar 2019 aan

LUXEMBURG--()--Pacific Drilling S.A. (NYSE: PACD) zal een persbericht publiceren op woensdag 11 maart 2020 met de financiële resultaten voor het vierde kwartaal en het volledige jaar eindigend op 31 december 2019 na sluiting van de markt. Het persbericht over de winstaankondiging zal beschikbaar zijn op de website van het bedrijf op www.pacificdrilling.com.

Pacific Drilling CEO Bernie Wolford zal een conference call houden om de resultaten van het vierde kwartaal en het volledige jaar te bespreken op donderdag 12 maart 2020, beginnend om 10.00 uur US Central Time.

Om toegang te krijgen tot de telefonische vergadering, moeten de deelnemers contact opnemen met de telefonische operator op +1 866-253-3270 in Noord-Amerika of +1 646-843-4609 buiten Noord-Amerika ongeveer 10 minuten voor de geplande starttijd en toegangscode 2196217 verstrekken #. Deelnemers worden uitgenodigd om zich vooraf te registreren voor de oproep door http://bit.ly/RegisterQ42019Call te bezoeken.

Investor:
James Harris