Velodyne toont Lidar-oplossingen voor productie- en supply chain-activiteiten op MODEX 2020

Seoul Robotics demonstreert controletoren niveau 5, aangedreven door Velodyne Lidar, om veilige en efficiënte automatisering van de logistieke werf op Velodyne Booth mogelijk te maken

At MODEX 2020, Velodyne will highlight lidar sensors that can improve industrial automation, materials handling, yard management and distribution center operations. These include the Velodyne Puck 32MR™ (left) and Velarray™ (right). (Photo: Velodyne Lidar)

SAN JOSE, Californië--()--Velodyne Lidar, Inc. (stand # 6091), in samenwerking met Seoul Robotics, zal aantonen hoe zijn slimme, krachtige lidar-oplossingen automatisering en veiligheid bevorderen in productie- en supply chain-oplossingen op MODEX 2020 in Atlanta, 9-12 maart. Velodyne zal lidarsensoren benadrukken die kunnen worden gebruikt in robotica, automatisch geleide voertuigen (AGV), vorkheftrucks en beveiligingstoepassingen. Velodyne lidar-oplossingen kunnen industriële automatisering, materiaalbehandeling, werfbeheer en distributiecentrumactiviteiten verbeteren.

Sean Dowdall
Landis Communications Inc. for Velodyne Lidar, Inc.
velodyne@landispr.com

David Han
Seoul Robotics Ltd.
(734) 787-9855 (Ann Arbor, Michigan)
david@seoulrobotics.org

Sean Dowdall
Landis Communications Inc. for Velodyne Lidar, Inc.
velodyne@landispr.com

David Han
Seoul Robotics Ltd.
(734) 787-9855 (Ann Arbor, Michigan)